8 Ocak 2014 Çarşamba

İşsiz Günler Başladı!

Eveet, yeni yıla işsiz olarak başladım diyebiliriz. Bütün senemin işsiz geçmeyeceğini umuyorum tabii.


Ama önce ne iş yapmak istediğime karar versem süper olucak! Tabii bazı fikirler var kafamda (bazıları hiç ticaret tecrübem olmadan bir mekan açmak gibi ütopik olmakla birlikte diğerleri daha normal - marketing olsuun, pr olsuuun; bunlar hep ihtimaller)

Daldan dala atlayan bir yapım olduğunu inkar etmeye gerek yok tabii. Nedense hep böyleydim; bir gün bir hobiye başlar, ertesi gün başkasına merak salardım. Ve sonuç işte bu: Oradan oraya sürüklenen ben. Demek ki neymiş, çocuklarımıza zorla tek bir şey seçtiriyormuşuz, öyle hem ondan biraz da bundan yook (şaka şaka ama bir şeyde uzmanlaşmayı öğrenseler fena da olmaz yani, bana benzemesinler sonra)

Neyse bir yandan gerçekten ne istediğimi bulmaya çabalarken, bir yandan da bazı estirikli günlerimde düzinelerce başvuru yapıyorum. Şuursuzca kariyer.net'i açıp biraz alakalı ilanlara bile başvuruyorum; başvur, başvur, e buna da başvur. Bi baktım yaklaşık 15 tane fln başvurmuşum.

Ama ilk tecrübemden de biliyorum ki bunlardan 3 tanesine çağrılırsam çok iyi!

İşte bir kariyer sitesine girince böyle hipnoz olmuş gibi "başvur"a basıyorum sürekli !
Sadece bana mı böyle oluyor bilemiyorum ama o kadar ilana başvuruyorum, geri dönüş yok. Hayır, bi de ilanı görüp "hah, işte tam beni anlatmışlar" dediğim, kesin gözüyle baktığım ilanlara bile çağrılmamışlığım var. Neye göre, kime göre yapıyorlar mülakatları anlayan beri gelsin!

Bir de bunun yanında siz başvurmadığınız halde sizi arayanlar var. E tabii bugüne bugün 2 senelik kapı gibi tecrübem var benim, bazı iş alanlarının aranılan elemanıyım! Ama  durum "beni beğeneni ben beğenmem, benim beğendiğim ise beni beğenmez" içerikli anlayacağınız.

Üstelik de iş kolu değiştirmek istediğim bu günlerde bu kendi tecrübemle ilgili çağrılmalar tam bir kafa karıştırıcı. Karambole gidip yine aynı tarz bir işe giricem diye çok korkuyorum sayın okurlar! (Evet, işte ben o kadar şuursuzum; gerçekten de karambole kabul edip işi sonra ne yaptım ben diyebilecek bir insan varsa o da benim)

Neyse dikkatli adımlar, uzun felsefik düşünmeler ve çok abartılmamış ama çok da seçici olunmayan başvurular ile hedefe ulaşmayı planlıyorum şu an için.

Yani kısaca bu aralar çokça mülakat yazısı okuyacaksınız!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder