9 Ocak 2014 Perşembe

Çeşit Çeşit Mülakat - Part 1

Daha önce dediğim gibi mülakat sezonu açıldı! Yine ne garip mülakatlarla karşılaşıcam hiçbir fikrim yok; heyecanla bekliyorum!


Yakın zamanda iki görüşmeye gittim. Biri bizzat kendi başvurduğum "Marketing Trainee" pozisyonu için (evet, yanlış duymadınız tekrar stajyerlik konumlarına geri döndüm- başka bir sektöre ya da alana geçmeyi kolay mı sanmıştınız?) - bir diğeri ise onların beni aradığı, önceki işimle aslında çok çok az alakalı olan (alakayı çıkarmak için baya zorlamak gerekiyor) bir online alışveriş sitesi.

Şimdi online alışveriş sitesi diyince gözünüzün önüne böyle etrafta bir sürü kıyafetler, ayakkabılar fln geliyor olabilir- adeta bir Vogue dergisi gibi! Ama görüp görebileceğiniz en sıkıcı ofislerden biriydi.. Bir kere resepsiyonu adeta bir spa gibi dekore etmişler. Siyah ve kahve tonları (duvarlar dahil ve loş bir ışık) Beklerken uykusu geliyor insanın bildiğin, bi Bali masajı fln yok mu yaa burda diye etrafa bakınıyor. Ee tabi bütün enerjiniz de gidiyor mülakatı beklerken, o kadar uyku basınca normal aslında.

Burası bile aydınlık kalır yanında öyle diyim!
Neyse mülakat saati gelince bu sefer beni küçük bir toplantı odasına aldılar. Ve asıl tezat burada: adeta bir hastane odası gibi suratımda patladı oda! Loş spa ortamından bembeyaz bir hastane odasına girmek kadar bünyede sarsıntı yaratacak bir şey yok herhalde. İnsan biraz uyumlu yapar hepsini ya. Hadi bilemedin, o duvarlara iki resim fln as ya da birkaç renkli aksesuar koy da içimiz açılsın arkadaş!

O girişten sonra burası olmuş mu hiç sorarım size!
Sonuç olarak, hem o kadar uykulu hem de bu kadar saçma dekore edilmiş bir alışveriş sitesinin başarısından kuşkulu bir şekilde hayatımın en sıkıcı mülakatını yaptım sanırım. Kendimi anlattım, karşıdaki de bana işi anlattı ve dostça ayrıldık diyebiliriz. Çok ayrıntılı bir özet cümle bu, siz düşünün artık sıkıcılığını.

Ama tabii ki artık en küçük şirket bile en az iki mülakat yaptığı için, henüz süreç bitmiş değil. Ama ben bittim yani, çalışamam ben ki o ortamda- bi spa bi hastane gibi beynim döner valla!

Staj mülakatı maceram için ise beklemede kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder