17 Temmuz 2013 Çarşamba

İş Hayatında Kimsenin İşini Düzgün Yapmaması

Evet arkadaş işte ben buna deli oluyorum! Ama yani hiç kimse de tam yapmıyor, bi bildikleri mi vaaar yoksa insanları süründürmek hoşlarına mı gidiyor acaba?

Peki ben niye dellendim? Şimdi şöyle ki, şirkette bana yıktıkları angarya bi iş var (evet piyango herkese çıkabilirdi ama tabii ki bana çıktı) ve bu işi yapmam için insanların bana sadece bi form doldurup göndermeleri lazım. Peki dolduruyorlar mı? Tabii ki hayır. Zaten bildiğiniz gibi herkesin acele bi işi olma durumu vardır. Her işleri aceledir, formu dolduracak bile zamanları yoktur (gören de coca-cola’nın ceosu sanıcak, alt tarafı satış yapıyosun yani) Ama bunlara pabuç bırakmıyorum artık tabii (nerde o eski uyumlu ben, nerde şimdiki dayatmacı ben) Mottom: O form gelicek!

Evet işte, bu resimde ben kendimi tutmaya çalışırken...


Bu sefer de formu gönderiyorlar ama yarım yamalak! Hayır o kadar salak da olamazsınız da bana uyuzluğuna mı yapıyorsunuz anlamıyorum ki. Formu yarım yamalak gönderiyolar, kalan bilgiler parça parça geliyo. Ondan sonra hadi işimi yap! Zaten angarya iş yapıyorum, bi de halletmek için kırk tane insanın peşinden koşacağımı düşünüyorlarsa çok yanılıyorlar.

Bundan sonra karar verdim, o form dolu gelene kadar tekrar tekrar geri göndericem ve yapmıcam işlerini. İlla ki öğrenecekler sonunda tam yapmayı. Şimdi onlar düşünsün!

Pekiii neden kimse işini tam yapmayıp, milleti peşinden koşturur ki? Biraz da bunu irdeleyelim belki çözeriz sırrını (zaten bilen varsa söylesin)

İlk akla gelen aceleleri olduğu için, ama onlar işini tam yapmayınca domino taşı gibi hiç kimse tam yapamıyor. Telefon, mail trafiği derken zaten acele olan iş yetişmiyor. Ee bunu herkes düşünebilir! diyerek bu seçeneği eliyoruz.

İkinci seçenek de bazı işleri angarya olarak görüp yapmamak, yapmak istememek. Ben çünkü bayılıyorum! Angarya, sıkıcı iş olsa da yapsam diyorum. Arkadaş sıkıcı olabilir, içinden hiç gelmeyebilir ama yine de işini tam yapmak zorundasın. (Benim en kuvvetli adayım bu – herkes kendini angarya işleri yapmıcak kadar değerli görüyor)

Başka bir seçenek bu insanların sadist olmaları (belki de tek açıklama bu) – insanlar çıldırsın, böyle yana yakıla onları arasın istiyorlar (hayır zaten normal bi iş gününde sana gerek kalmadan da çıldırıyorum ben yeterince, gel izle çok istiyorsan)

Bir diğer ihtimal de 5 kere söylenen bir şeyi anlayamayacak seviyede olmaları ama bu iddia bence o kadar kuvvetli değil. Neden derseniz oldukça fazla insan bu işini tam yapmama hastalığından muzdarip, bu insanların hepsi salak olamaz (hayır, insanlığa olan inancımı kaybetmicem)

Sinirlendim bak yine. Sonuç olarak içimi döktüm, psikolojik analizlerimi de yaptım, iyi oldu! Benim inadım mı kazanacak yoksa insanların iş yapmama dirençleri mi? Bunu ilerleyen günlerde görücez…

Bu da kendimi tutamadığım anlardan birinde!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder