27 Temmuz 2013 Cumartesi

Bazıları haftasonu sever!

Neden bazıları? Çünkü mesela bizim patron sevmiyor. Bariz haftasonuna karşı! Nedeni belirsiz, sonucu ise hazin. Cumartesi günleri annesi dışarı çıkmaya izin vermediği için camdan diğerlerinin oynamasını izleyen çocuklar gibiyiz an itibariyle (gerçekten de dışarıdan çocuk sesleri geliyo- bi de onları dinlemek zorunda kalıyoruz, ne şen bir haftasonu!)

Protesto olarak ofiste oturup çalışmamaya karar verdiğim bugünde fotoğraflarla metafor yapmaya karar verdim (tabii ki kimse protesto ettiğim farkında değil, çaktırmadan ediyorum) İşte bazı seçmeler:



İşte bu fotoğraftaki emekçi kedi kardeşim ben oluyorum, gelip masaj yaptıranlar da “ayy, haftasonu masaja mı gitseeek” diyen gıcık kedi arkadaşlarım (surat ifadesine bak, bildiğin nispet yapıyo!!)

Bu resimdeki uyuz arkadaşım ise haftasonu denize giden, o da yetmeyip fotoğraflarını yollayan biri (akıllı telefonlar çıkmadan hayat ne güzeldi- en azından güzelmiş gibi davranabiliyorduk!)


İşte bir başkası daha! Bu da bütün hafta boyunca haftasonu evde nasıl pinekleyeceğini ballandıra ballandıra anlatan tip.


Ayy, bu da çok gıcık bi tane. Hava güzel deyip, kendini parklara bahçelere atan model. Böyle sevimli göründüğüne aldanmayın, çok uyuz bildiğin. ( Güneş hafif hafif ısıtırken çimlerde yatmak, off canım çekti bildiğin ya!)


En sinir olunasını sona sakladım. Bu da işte her Cuma, yaşasın bugün Cuma, sonunda haftasonu, valla hafta hiç bitmicek sandım (aloo, bazılarımız için bitmiyo zateen), yarın kahvaltıya gidelim mi (evet evet bana soruyor, kendi tatil olduğu yetmiyormuş gibi bi de benim olmadığımı unutuyor) İfade de aynı bu, sevimli gibi gelebilir başta ama siz bir de bana sorun! Sevdiğim bir arkadaşım olmasa (bu aslında o kadar mühim değil de, o anda bütün bunları mesajla değil de yüzüme söylüyor olsa asıl) al klavyeyi geçir başına!


Peki ben ne istiyorum? Hepsiniiii (bi yerden sonra açgözlülüğe vurmak?) Şaka şaka! Ben en çok sevdiceğimle böyle sarılıp huzur bulmak, kafamı dinlendirmek istiyorum. Ama yapabiliyor muyum? Hayır. Bu gibi anlarda kendimi böyle balonlara bağlayıp gezegeni terketmek istiyorum (zira yaşanılcak hali kalmadı zaten, beton yığınlarının içinde çalış çalış nereye kadar) Lafın kısası haftasonu olsun çamurdan olsun ve tatilin iyisi kötüsü olmaz!



Not: Umarım haftasonu tatilde olanlar için güzel bir “Ne Yapsak?” rehberi olmuştur. (gıcıklar!). Tatili olmayanlar için de, depresif ruh halimi size de bulaştırabildim sanırım, hayat paylaştıkça güzel değil mi ama?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder